תהליך החזר מס

  • 1

    שאלון בדיקת זכאות

    מילוי שאלון קצר הנמצא באתר ולאחריו שיחת טלפון קצרה המבוצעת עם נציג מטעם הלשכה להחזרי מס, יבדקו ראשית מהן הסיבות שבגינן אתה עלול להיות זכאי להחזר מס ב6 שנים האחרונות.
    במידה ותמצא עילה לבדיקת ההחזר יהיה עלייך לצרף פרטים בסיסיים, ולחתום על יפוי כח המאפשר לנו לייצג אותך מול רשויות המס.

  • 2

    פתיחת תיק

    *מילוי שאלון בדיקת זכאות ולאחריו ברור עם נציג החברה להמשך טיפול.
    *לאחר בדיקת הזכאות יאספו חומרים וטפסים רלוונטיים על מנת למקסם את גובה החזר המס.
    מרבית הטפסים הנדרשים יופקו על ידנו.

  • 3

    הגשת תיק למס הכנסה

    * נמצאת זכאי- יוגשו למס הכנסה על ידינו דוחות עבור כל אחת מהשנים להן אתה נמצא זכאי.

  • 4

    קבלת החזר מס

    *הכספים יועברו ישירות לחשבון בנק של הלקוח ואליהם יתווספו ריבית והצמדה עד ליום ההחזר בפועל.
    *נישאר רק להמליץ למשפחה וחברים על הלשכה להחזרי מס על מנת שגם הם יוכלו להנות מהזכויות המגיעות להם.

שכיר?
כנראה שמגיע לך הרבה מאד כסף!
כ-8 וחצי מיליארד שקלים יושבים בקופת האוצר ורק
מחכים לשכירים שיבואו לדרוש אותם!
ההחזר הממוצע במדינת ישראל עומד על
8,000-10,000 שקלים.
למעבר לבדיקה
אל תמתינו, בדקו עוד היום את זכאותכם!
השאירו לנו הודעה או דברו איתנו כבר עכשיו: 03-6036262

    קיבלנו את פנייתך ונחזור אליך בהקדם האפשרי יש עוד דברים מעניינים בפייסבוק